Tja, als ik echt eerlijk ben, ik ben geneigd te zeggen:
ik maak websites, en als je er een wilt, doe ik dat voor je.
(is dat genoeg voor je? Super! Lees niet verder, maar klik:)
Maar nu ik die makkelijke klant binnen heb, de kans is groot dat jij hier komt met vragen die net iets verder gaan. Daarom, die ongestelde vragen maar eens beantwoorden. Gaat ie:
Waarom zou ik bij jou komen? Iedereen kan toch een website maken?
Niet helemaal iedereen, maar je hebt gelijk: ‘een’ website maken is niet zo vreselijk moeilijk. Standaard-sjabloon met een standaard-lettertype in een standaardindeling, die je kunt vullen met standaard-foto’s uit een zoekmachine of een AI-generator. Dat kan.
Maar de vraag is dan: is jouw website ‘een’ website? Wil je dat jouw website ‘een’ website is, die lijkt op alles wat er al is? Waarbij het antwoord steeds is, bij alles wat je bedenkt of wilt: dat kan niet binnen dit template, thema of sjabloon?
Zo niet, dan is er wat meer nodig dan de standaard.
Wat doe jij dan anders?
Als je met mij in zee gaat, is het uitgangspunt 180 graden omgekeerd: we beginnen niet met een soort invuloefening, waarbij ik een bestaand thema voor je ga invullen. Want inderdaad: dat kun jij ook.
We starten aan de andere kant: ik kijk met je naar wat jouw beeld is van je bedrijf, van hoe jij uitdrukking wilt geven aan wat je doet. Dat is het beginpunt, en dat ga ik voor je en met je invullen.
Natuurlijk ben ik niet de Picasso van het internet, ik geef geen compleet ongekende draai aan het concept website. Maar goed ook, want hoewel die invuloefening wel heel beperkend is, is het wel handig om iets te maken wat mensen begrijpen en herkennen. Dus ik help je om dat wat je wilt overbrengen een vorm te geven die, wederom, past. Past bij jou, maar ook bij wat je bezoekers ongeveer verwachten en begrijpen.
Dan helpt het dat ik al een heleboel websites gemaakt heb, het gereedschap en de ervaring heb om, bijvoorbeeld, ‘zo’n blokje met een plaatje dat dan omdraait en dan staat er uitleg aan de achterkant‘ te maken. Of een webwinkel of een portfolio waarin de onderdelen met een popup gelinkt zin aan de teamleden die zich daarmee bezig houden. Enfin, iets wat jij precies zo kunt bedenken, maar wat ik ook echt voor je kan maken.
Wat kost een website?
Vast een vraag die je ook hebt, maar dat is er een die nauwelijks te beantwoorden is. Ik bespreek het graag met je, maar zoals je uit het bovenstaande hebt kunnen opmaken – er bestaat niet zoiets als ‘een website’.
Dus…
Niks meer te vragen?
Mooi, dan komen we op hetzelfde punt uit als bovenaan:
Of juist wel een vraag, of een heleboel?
Prima. Dan stuur ik je naar dezelfde contactpagina, waar je alles mag vragen wat je op je hart hebt – liefst over webzaken, dat wel.